Fredagspanelen om JVM och rymden

Förenar nytta med nöje. Jobbjour och veckans Fredagspanel:
 
1. VILKEN PROGRAMLEDARE I MELODIFESTIVALEN MINNS DU BÄST?
 
Den jag minns mest är självklart Björn Gustafsson. Han gjorde en briljant insats för ett par år sedan. Förmodligen det roligaste jag någonsin sett i Public Service. Men jag såg hans sketcher på SVTPlay eftersom jag aldrig skulle orka med att se hela programmet.
 
2. VAD SER DU MEST FRAM EMOT I JANUARI?
 
Juniorkronornas guld i JVM. Jösses, vad de har imponerat så här långt! Och Micke Renberg som kommentator... Kan man ha sötare dialekt?!
 
3. NÄR HAR DU FRUSIT SOM MEST?
 
Jag fryser alltid när temperaturen går under nollan. Kyla fungerar på mig som lågt blodsocker på andra. Jag blir på vansinnigt dåligt humör. Den här milda vintern har ju varit fantastisk i mina ögon även om orsakerna till den skrämmer skiten ur mig.
 
4. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT ÅKA UPP I RYMDEN?
 
Nej. Rymden skrämmer mig. Men det har skapats enormt mycket bra musik på grund av den.
 
5. NÄR ÄR DU SOM PIGGAST PÅ DYGNET?
 
Jag skulle spontant svara på förmiddagen. Då är jag som mest kreativ och får mest effektiva träningsresultat. Men det beror självklart på hur jag jobbar. Och hur mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0