Inte alls vad jag hade planerat

Dagen började inte direkt som jag hade planerat (men å andra sidan, vad i livet går som planerat egentligen?). Jag hade bokat in mig på att köra ett spinningpass i morse halv sju - tyckte det vore perfekt eftersom min jourtjänstgöring skulle börja elva.
Men jag inte somnade förrän vid halv fem så blev det ingen träning på morgonen. Denna insomnia gör mig galen och förstör så mycket. Det tär väldigt mycket på mig mentalt.
 
Några timmars sömn blev det i alla fall och för att lindra köldångesten beställde jag två sommarklänningar till mig själv i förmiddags.
 
Fortfarande på jour och under tiden passar jag på att förbereda lite matlådor. Det måste vara väldigt varmt i mitt kök för det har bildats imma på fönstren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0