Imponerande trångt på gymmet

För mig är det en helt vanlig fredag idag. Det finns en oskriven regel att singelkvinnor är persona non grataMidsommarafton. Tror faktiskt inte att jag har varit bjuden på något firande sedan jag var tonåring.
Jo, självklart blir man emellanåt bjuden med armbågen: "Ja, alltså, vi har ju ingenting speciellt för oss så du kan ju komma och fira med oss...". Så om ni hade haft någonting speciellt för er så hade jag inte varit välkommen?!
 
Nåväl. Jag har liksom accepterat min lott i livet och ägnar dagen till andra saker istället. Tänkte att just Midsommarafton skulle vara en perfekt dag att träna på till exempel (SATS Märsta har sedan flytten slutat ha stängt på helgdagar).
I min enfald trodde jag att jag för en gångs skull skulle slippa köa till redskapen. Men ack så fel jag hade. Det var imponerande trångt på gymmet idag.
 
Kanske tränar folk innan de åker iväg och firar. Jag hoppas att de dricker sig ordentligt fulla ikväll så de är sjukt bakis i morgon och stannar hemma i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0