Fredagspanelen med ett stycke tv-historia

Jag har ett ärende kvar idag innan jag återigen ska bädda ner mig i soffan. Men först och främst ska jag göra veckans Fredagspanel:
 
1. VAD SKULLE DU VILJA HA EN EGEN DAG FÖR?
 
Just nu: återhämtning. Jag är utarbetad, ständigt sjuk och trött. Jag skulle behöva en dag där jag inte har någonting alls på agendan.
 
2. VILKET ÄR DITT BÄSTA VÅRTECKEN?
 
Tussilago. Jag vet att det är ogräs men jag blir alltid lika lycklig av att se dem.
 
3. ÄR DU EN FILM/TV-TYP ELLER EN BOKMÄNNISKA?
 
Bokmänniska! Jag går väldigt sällan på bio på grund av tidsbrist och det enda jag måste se på TV egentligen är "The big bang theory". Resten kan jag vara utan.
 
4. DANSAR DU NYKTER?
 
Ja. Tyvärr. Jag gör väldigt mycket galet nykter.
 
5. SÄG EN EGENSKAP DU ÖNSKAR ATT DU HADE.
 
Jag skulle vilja vara modigare i vissa situationer.
 
Ett stycke tv-historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0