Fredagspanelen om barndomsidoler och modeinspirationer

Ledig fredag! Hade en lat, härlig morgon hemma innan jag gav mig ut på en 70 minuter lång powerwalk i min nyinköpta jacka (det blev lite varmt att promenera i parkas så jag köpte en tunnare uppe i Umeå förra veckan). I eftermiddag är det dags för ett efterlängtat spinningpass men nu blir det veckans Fredagspanel:
 
1. VEM VAR DIN FÖRSTA IDOL?
 
Abba. Sedan hade jag en kort period då jag lyssnade på dåtidens pojkband, Gyllene Tider och Noice. Efter det blev det uteslutande David Bowie.
 
2. MINNS DU DIN FÖRSTA SKIVA?
 
Måste nog också ha varit Abba.
 
3. HUR SPENDERAR DU HELST EN VANLIG VARDAGSKVÄLL?
 
Med att jobba! Jag jobbar helst eftermiddagar så jag kan träna på förmiddagen istället. Att försöka träna kvällstid kräver mer tålamod än vad jag har. Det är hysteriskt trångt och jag blir bara på dåligt humör. Dömt att misslyckas.
 
4. VAR HÄMTAR DU MODEINSPIRATION?
 
Från de tidlösa modeikonerna som prinsessan Diana och Jackie Kennedy. Fast det är sällan jag "klär upp" mig så mycket numera. Har jag inte uniformen på mig så är det träningskläder... Jag har varit sällsynt osocial de senaste månaderna.
 
5. VAD BLIR DET FÖR MAT NÄR DU STÅR VID SPISEN?
 
Mat gjord med kärlek och på bra råvaror. Jag är en riktig matsnobb och serverar endast det bästa för mina gäster.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0