Fredagspanelen om sommarplanerna och måndagsångest

Idag har förkylningen kommit in i fasen "hosta så lungorna är på väg upp". Men solen skiner och det är nästan tio grader varmt ute så jag ska trotsa den allvarliga åkomman och ta mig ut på en lång promenad om en stund. Först Fredagspanelen:
 
1. VET DU VAD DU SKA GÖRA I SOMMAR?
 
Nja. Jag fick reda på när jag skulle ha semester sent i går kväll. Det blir i augusti i år och jag funderar på att åka till Sicilien. Dock fick jag en smärre chock över hur dyra resorna är under sommarlovet! Jag kanske lägger allt krut på en januariresa istället.
 
2. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?
 
Det enda jag får allergiska reaktioner på är myggor. Lite "hösnuva" på våren också men det är inte så farligt.
 
3. VEM ÄR DIN FAVORITKUNGLIGHET?
 
Älskar alla i kungafamiljen! De är unika var och en på sitt eget sätt.
 
4. SKÄNKER DU PENGAR TILL VÄLGÖRENHET?
 
Ja. Jag skänker till UNICEF via autogiro varje månad och sedan donerar jag lite till olika ändamål. I julas var det Cancerfonden. Jag har också donerat en del till Hjärnfonden.
 
5. HUR GÖR DU FÖR ATT HÄRDA UT MÅNDAG MORGON?
 
Nu på måndag morgon kommer jag hem från ett stopp på Las Palmas. Sedan är jag ledig resten av veckan. Har ingen större ångest över det faktiskt. Jag ser fram emot måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0