Nagellacken fick ett nytt hem

Sakta men säkert rensas det här hemma. Eftersom mitt hjärta tänker på miljön (delar dock inte åsikter med MP) så vill jag gärna att det jag inte längre har användning för eller inte vill ha kvar kommer till nytta någon annanstans.
I förmiddags hade jag bokat en timmes oljemassage hos mina duktiga tjejer. De gör även pedikyr så innan jag gick dit rensade jag bland nagellacken i kylskåpet (jag har stränga direktiv från jobbet hur naglarna får se ut - därför kan jag i stort sett bara ha nagellack på fingernaglarna när jag har semester. Mina tånaglar är dock alltid utsmyckade). En stor påse med flaskor fick jag ihop och tjejerna blev jätteglada!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0