Tung period

Jag har långledig helg. Och den behövdes. Inte sedan terrordåden 2001 har någonting påverkat mig så mycket som veckans flygkrasch i Alperna. Jag försöker stänga ute skvallerpressens spekulationer och konspirationsteorier och istället vänta på den offentliga rapporten (som kommer att ta månader). Men jag känner mig sorgsen och uppgiven. Händelsen är så overkligt tragisk.
 
Samtidigt har de senaste veckorna privat också varit jobbiga. Från att nästan varit hög på det positiva flow som 2015 har med sig så landade jag på knäna för ett par veckor sedan. Verkligheten kom i kapp mig och jag befann mig i en situation som jag inte riktigt hade kontroll över. Eller har än idag.
 
Men träningen går alldeles strålande! Att skaffa en PT är bland det bästa jag har gjort. Jag har alltid haft väldigt höga krav på mig själv och hade därför väldigt höga krav även på min PT. Men han har överträffat alla mina förväntningar. Hans ambitioner när det gäller mig är högre än mina egna. Han har fått mig att nå fantastiska resultat den senaste månaden och min träningsglädje har kommit tillbaka.
 
Någonstans på vägen försvann mitt självförtroende men det är sakta men säkert på väg tillbaka tack vare honom.




Kommentarer
Postat av: Sandora

Ojdå men skönt att nånting går bra!

2015-03-28 @ 07:53:18
URL: http://sandoras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0