Nya böcker i min ägo

De senaste 20-30 böckerna som jag har läst har uteslutande varit deckare eller spänningsromaner (med ett undantag för Marian Keyes senaste någonstans på mitten).
Jag ville läsa så många olika sorters deckare som möjligt innan kursen startade i studiesyfte.
Just nu spyr jag på deckare. Dels för att min konsumtion av dem har varit aningens överdriven det senaste halvåret, dels för att jag dessutom skriver massor inom samma genre själv nu.
Jag är mätt. Jag behöver läsa någonting annat.

Därför var mitt bokpaket som kom idag extra välkommet. Ikväll ska jag sitta i soffan och läsa Mats Strandbergs "Halva liv". De första tjugo sidorna har jag läst på nätet och den verkar mycket lovande. Spännande - ja. Men det är ingen deckare i den bemärkelsen.
Ni som är intresserade av vad jag mer hade beställt, kan läsa det HÄR.



Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Aaaw tack! Självklart kommer jag det! ;) Puss

2009-09-29 @ 18:32:06
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0