SATS fläckiga stol borttagen

Internet är ett oslagbart forum när bägaren har runnit över. Efter mitt arga inlägg igår om hur jag som förortskund känner mig som SATS kassako så vaknade min vän Mattias ilska till liv också. Han är världens bästa marknadsförare vilket resulterade i att väldigt många människor läste inlägget jag skrivit och han startade till och med en grupp på Facebook för att visa vårt missnöje (Mattias går alltid all in oavsett vad det gäller).

Och det gav resultat: igår kväll när jag kom till gymmet för att träna så var den fläckiga stolen i entrén borta!

Av detta drar jag två slutsatser:

1. Lite av mitt budskap nådde äntligen fram till berörda.

2. Jag och Mattias är som Lennon/McCartney i modern tappning. Enade gör vi ljuv musik.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men finns det hopp om att sats kan byta ut annat än en stol? Kanske får man vara nöjd med det lilla.Rom byggdes inte på en dag :)

2011-11-16 @ 14:24:15
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0